Searching...
10 Ekim 2012 Çarşamba

Yandex Metrica Servisi Webvisor Uygulaması (Video İnceleme)


Etiketler:Yandex Metrica Servisi,Webvisor Uygulaması,yandex metrica,yandex webvisor,yandex metrica webvisor,yandex websivor,yandex webvisor uygulama
Türkiye pazarına gerçekten büyük bir hızla giren Rus kaynaklı arama motoru Yandex, Türk Webmasterlar içinde büyük bir hizmeti ücretsiz olarak yayına almış bulunmakta. Sitede ziyaretçilerin neler yaptığını hep merak etmişizdir, bunu ücretli bir kaç servisle edinsek dahi, detaylı olarak mouse (imleç) hareketlerine kadar bir çok detayı görsel ve adım adım açıklayarak gösteren bir servis bizlere ücretsiz olarak sunulmamıştı.


Google'ın Analytics servisine karşın büyük bir koz olan Metrica - Webvisor uygulaması gerçekten site sahiplerini hayretler içerisinde bırakabiliyor.
Yandex'i oldum olası sevmişimdir, Türkiye'de hizmet verdiğinden beri kanım ısınmıştır ona. Bu servisleriyle birlikte gerçekten bazı uygulamalara kilit vurup tamamiyle Yandex'e geçmeyi düşünmedim değil. Ama bu servislerin çok kullanılmaya başlaması, serviste hatalar doğrubilir. Önemli olan servisin doğru çalışması kadar, çok kullanıcıya hizmet verildiği zaman bile aynı istikrarda hizmetlerin kesintisiz olarak devam edebilmesi.

Yandex'e yayın hayatında başarılar diliyorum.

Kaynak: http://lokuf.com

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Back to top!
Canlı Tv izle - Tv izle - Show Tv Canlı izle - Star Tv Canlı izle - Kanal D Canlı izle- Mobese Kameraları
Planet Mutfak izle