Searching...
19 Ekim 2012 Cuma

Yandex'i Kimler Yönetiyor? Yandex'in Yönetim Kadrosu


yandex yönetim,yandex şirketi,yandex tönetim kadrosu,yandex yöneticileri,yandex kurucuları,yandex yönetim
Arkady Volozh

Arkady Volozh, Yandex’in baş kurucusu ve 2000 yılından bu yana Genel Müdürü (CEO) ve yöneticisidir. Bilgisayar bilimleri konusunda öğrenim görmüş atılgan bir girişimci olan Volozh, bir Rus kablosuz ağ şirketi InfiNet Wireless ile Rusya’da ağ ve telekom donanımlarının en büyük dağıtımcılarından CompTek International da dahil olmak üzere birçok başarılı BT firmasının kurucu ortağıdır. 2000 yılında Arkady Volozh, CompTek International’daki CEO olarak yürüttüğü görevini bırakarak Yandex’te CEO olarak göreve başlamıştır. Volozh, 1989 yılında arama motoru konusunda çalışmaya başlamış, bu da 1990 yılında arama yazılımları geliştiren bir şirket olan Arkadia Company’yi kurmasıyla sonuçlanmıştır. Daha önceki başarıları arasında patentler, Rus klasik edebiyatı ve İncil’in farklı baskıları için geliştirdiği arama motorları yer almaktadır. Volozh, Gubkin Petrol ve Gaz Enstitüsü uygulamalı matematik derecesine sahiptir.

yandex yönetim,yandex şirketi,yandex tönetim kadrosu,yandex yöneticileri,yandex kurucuları,yandex yönetimIlya Segalovitch

Yandex’in kurucu ortaklarından biri olan Ilya Segalovich, 2000 yılından bu yana şirketin BT Direktörü ve yöneticisidir. 1990 yılında kariyerine yazılım ekibini yönettiği Arkadia Company’de bilgi erişim sistemleri üzerinde çalışmalar yaparak başlayan Ilya, 1993–2000 yıllarında CompTek International’da Erişim Sistemleri Bölümü yöneticiliğini üstlenmiştir. 2000 yılında CompTek International’dan ayrılarak Yandex’in BT Direktörü olmuştur.

Rus Dili Ulusal Antolojisi’nin (Ruscorpora) ve Rus Bilgi Erişim Değerlendirme Semineri (Russian Information Retrieval Evaluation Seminar/ROMIP) çalışmalarına katkıda bulunan Segalovich ayrıca kurucu ortağı olduğu “Maria’nın Çocukları” Sanatlar ve Rehabilitasyon Merkezi’nin (Maria’s Children Art and Rehabilitation Centre) yetim ve ihtiyaç sahibi çocuklara yönelik yardım çalışmalarını da aktif bir şekilde desteklemektedir.

Segalovich, Moskova’daki Sergo Orjonikidze Rusya Jeolojik Araştırmalar Devlet Üniversitesi’nde jeofizik derecesine sahiptir. 

yandex yönetim,yandex şirketi,yandex tönetim kadrosu,yandex yöneticileri,yandex kurucuları,yandex yönetim
Alexander Shulgin

Alexander Shulgin, Yandex’e Finans Direktörü olarak Mayıs 2010’da katılmıştır. Hızlı Tüketim Malları sektöründe 13 yıllık deneyime sahip Alexander, 1997-2007 yıllarında Coca-Cola Hellenic’te çeşitli finans pozisyonlarında çalışmıştır. 2007 yılında Coca-Cola Hellenic Russia’da Ülke Finans Direktörü görevini üstlenmiştir. Alexander, Rostov-on-Don State Üniversitesi İşletme Bölümü mezunudur.






yandex yönetim,yandex şirketi,yandex tönetim kadrosu,yandex yöneticileri,yandex kurucuları,yandex yönetim
Alisher Hasanov

Ekim 2010'da Yandex'te Danışman olarak çalışmaya başlayan Alisher Hasanov, bir süre sonra Türkiye Ülke Müdürü görevine atandı.


 İlk olarak 2007 yılında start-up internet projelerinde çalışmaya başlayan Alisher, 2010 yılına kadar Rusya'da çeşitli internet şirketlerinde farklı pozisyonlarda görev aldı.

 İnternetle Uludağ Üniversitesi'ndeki yüksek öğrenimi sırasında tanışan Alisher, Türkçeyi akıcı bir şekilde konuşuyor.

Mehmet Ali Yalçındağ,Mehmet Ali Yalçındağ kimdir,yandex Mehmet Ali Yalçındağ,yandex türkiye sorumlusu,yandex türkiye müdürü,yandex türkiye Mehmet Ali Yalçındağ
Mehmet Ali Yalçındağ Kimdir?

Temmuz 2012 itibarıyla Yandex.Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı görevini üstlenen Mehmet Ali Yalçındağ, 1990 yılından bu yana Doğan Grubu bünyesinde çeşitli kurumlarda yöneticilik görevleri üstlendi.

1996 yılında grup bünyesindeki Medya Şirketlerini bir araya getiren Doğan Yayın Holding’in Yürütme Kurulu Başkan Yardımcısı, 1999 itibariyle de Doğan Yayın Holding Yürütme Kurulu Başkanı olarak görev yaptı.

Grup bünyesindeki çalışmaları süresince, pek çok yabancı ortaklıklar, birleşmeler, yeni girişim ve yatırımlar konularında liderlik etmiş olan Yalçındağ, halen Doğan Yayın Holding Yönetim Kurulu Üyeliği görevini sürdürmektedir.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Back to top!
Canlı Tv izle - Tv izle - Show Tv Canlı izle - Star Tv Canlı izle - Kanal D Canlı izle- Mobese Kameraları
Planet Mutfak izle