Searching...
10 Ekim 2012 Çarşamba

Yandex İndexleme Sorunu Kesin Çözümü


Etiketler:yandex index,yandex index sorunu,yandex indexlememe hatası,yandex indexleme hatası,yandex indexlemiyor,yandex index problemi
yandex index,yandex index sorunu,yandex indexlememe hatası,yandex indexleme hatası,yandex indexlemiyor,yandex index problemi
Yaklaşık olarak 2,5 aydır yandex beni indexlemiyordu ve yandex e mail atmaya karar verdim ve mailimi attım

cevap bu geldi: Websitenizi webmaster.yandex.com.tr adresini ziyaret ederek kolayca Yandex indeksine ekleyebilirsiniz.




Bunu yaptım kayıt ettim zaten daha önceden kayıt etmiştim 2 hafta bekleyin dediler bekledim olmadı bir daha yazı yazdım 2 hafta geçti dedim hala indexlenmiyorum cevap geldi

Cevap:Tahsin Bey Merhaba!
Web siteniz araştırılmak üzere ilgili ekibimize iletildi ve araştırmalar sonucu tarafımdan bilgilendirme yapılacaktır.

Bekledim ve cevap geldi: Tahsin Bey Merhaba!

Ekibimizden gelen bilgiye göre web sitenizde yer alan sorunun giderildiği bilgisini paylaşmak isterim. Web sitenizin indekslenmesi 2 haftalık bir süre içerisinde normal seyrinde devam edecektir.

Web sitenizin indekslenmesi ile ilgili detaylı bilgiyi webmaster.yandex.com.tr adresi üzerinden takip edebilirsiniz.

diye cevap geldi artık sitem indexleniyor.

son olarak şunu göndermişler :Tahsin Bey Merhaba!

Bazen web sitelerinin indekslenmemelerinin nedeni bu web sitelerinin içeriklerinin boşluğu veya tutarsızlığı ile ilgili olabiliyor. Bu durumların önüne geçmek için değerli web yöneticilerimiz bize geri bildirim yaparlarsa detaylı bir araştırma gerçekleştirip sorunun çözülmesine yardımcı olabiliyoruz. Bu yüzden geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Sizleri aramızda görmek bizim için mutluluk!

İyi çalışmalar dileriz.

Yani sonuç şu azmin sonu zaferdir 2,5 aylık bir savaştan sonra yandex'e kendimi indexletiyorum sizinde böyle bir sorununuz varsa mail adresi:<destek@search.yandex.com.tr>: yazın buraya arkadaşlar ya indexleyecekler yada göç edecekler

Kaynak:Wmaracı

2 yorum:

 
Back to top!
Canlı Tv izle - Tv izle - Show Tv Canlı izle - Star Tv Canlı izle - Kanal D Canlı izle- Mobese Kameraları
Planet Mutfak izle