Google'ın bu alandaki tekeli Facebook ve Twitter gibi servislerinde söz konusu alana giriş yapmasıyla yakın zamanda bozulmuştu. Şimdilerde ise ülkemizde de faaliyet göstermeye başlayan Yandex ile seçenekler daha da artıyor.
Yandex Reklam, Rusya temelli şirketin başta kendi ülkesi olmak üzere Ukrayna, Beyaz Rusya ve Kazakistan gibi ülkelerde büyük popülarite kazanmasıyla işletmeler tarafından tercih edilen bir alternatif haline geldi.
Direct teknolojisi altında, yapılan arama sorgularıyla şirketlerin reklamlarını eşleştirerek sunan Yandex, bu anlamda Adwords programına oldukça benzeyen bir hizmet sunmakta. Direct şu anda 260 binden fazla girişim tarafından reklamcılık ve tanıtım faaliyetleri amacıyla kullanılmakta. Türkiye'de yaptıkları yatırımlarla şirketin burdaki işletmelerinde ilgisini kazanarak kısa sürede müşteri kitlesini arttırması beklenmekte.
0 yorum:
Yorum Gönder